söndag 24 februari 2013

Välkommen till bacillhuset...

Sådärja! Nu har vi haft magsjuka alla tre. Erik åkte på det idag. Han fick bråttom till toan och jag körde igång Magnus Uggla på högsta möjliga volym, vattenkranen på full fräs och fläkten vid spisen. Vill inte höra. Vill inte veta. Uäk. Så han blir hemma imorgon...måndag. Stackarn.

Nu ser jag på "Maria och Mindy" på trean. Jag gillar Maria. Hon är sådär härligt blond. En riktig sån där blondinhistoria.  De har klassåterträff och de pratade om en gång då de stått på skolgården och snackat om något och Maria inte riktigt fattat. Men tillslut hade hon väl förstått och då sa en av kompisarna att " Ah, där föll 25-öringen ner" Varpå Maria säger "Var? Min?"
Underbart. Underrrrrbart. Man kan inte annat än att tycka om henne.

Nu tänker jag ta kvällen. Ännu mer än jag reda gjort.







Inga kommentarer: