onsdag 13 februari 2013

Onsdag 13/2 2013

Nu vill jag att vintern ska vara över. Jag behöver solljus och värme. Vill se nånting annat än bara vitt när jag tittar ut genom fönstret. Är skittrött på vintern nu. Jag vill sitta på altanen och värma mig i vårsolen medan Ella sitter på en filt och leker. Behöver ljus!!! Behöver värme!!! Behöver energi...

Helst av allt skulle jag vilja vakna imorgon och vara som en helt ny människa. Glad, sprallig, fräsch och känna mig riktigt uppfylld av livet. Ella är expert på att ge mig allt det positiva och ljusa, men ibland behövs någonting mer. Som nu.

Behöver avreagera mig!! ...

Avskyr numera när det ringer massa telefonförsäljare. De ger mig dålig energi de också.  Har fortfarande kvar meddelandet som den där knäppgöken spelade in. Jag mår så bra av att han inte visste om att han spelade in det. Så underbart! FAIL! :D Pinsamt för honom... Mattias...lilla Mattias som kallar sina "blivande kunder" (eller inte) för slampa...Han blev grymt paff när jag konfronterade honom. Lilla jag som är så snäll framstod nog som en riktig B I A T CH då. Kändes bra det också.

Nåja, alla gratisgrejer vi fick för 1500 kr fungerar superbra. Så tack!





Inga kommentarer: