onsdag 27 februari 2013

Told you...





Jag sa ju att det skulle bli morot av det hela! Men enligt frisören är det kastanj. Okej...du vet bäst...Jag anser att det helt beror på vilket ljus man tittar i... Dessutom har jag manipulerat bilden en aning. Ha!
Skit samma säger jag och tycker att det är lite roligt att ha en annan färg på håret trots allt. Sen är ju detta endast ett steg närmre att bli blond och inget jag tänkt ha i all evighet. Närmre bestämt så kommer jag göra nånting åt detta helvete redan om bara några veckor. 6eMars skulle de (frisörerna) lära sig om ett nytt blek-ochfärgmedel som ger extra glans och lyster. Så, den 7e ska jag dit igen och göra mig extra glansig med extra lyster. Eller...när jag samlat på mig pengar. Har lite svårt att se hur detta kan komma att bli blont tillslut, men jag får helt enkelt lita på frisören Rebecka.  hon var för övrigt jättebra.

Ella vaknade halv sex idag... Och nu sover hon :) Jag där emot är vaken, inte pigg, men vaken.


E är tillbaka på jobb idag och jag förväntar mig solsken så att Ella och jag kan vara ute i eftermiddag :)

Puss och hej.


Inga kommentarer: