torsdag 21 februari 2013


Mysklädd idag. Orka nåt annat, liksom?!


Ella behöver inte bara hjälm. Skyddsväst, flytväst, tandskydd, munskydd, armbågsskydd, knäskydd, hakskydd, dubbla blöjor, skyddssele och livvakt. Hon ställer sig mot allt och släpper i tron om att hon vet hur hon håller balansen. Det vet hon inte, vet jag. Mitt snart 29åriga hjärta klarar inte av att bli ihjälskrämd på detta sätt vareviga dag, timme, minut, sekund! Nu sover hon. Jag återhämtar mig till nästa period.


Själv har jag känt mig snurrig idag. Alltså snurrig på riktigt, lite vimmelkantig, eller ja...typ full. Varför? Maken tror att jag äter för dåligt och har rasat snabbt i vikt. Jag tror att han tror att man äter dåligt om man inte äter en massa potatis, bröd, ris, pasta och socker. Sen spelar det ingen roll hur mycket grönsaker, fisk, kött eller för all del... ägg man smäller i sig.Man äter för lite ändå.
 Hur som helst, jag tror inte det beror på det.. Jag tror att jag är trött och behöver sova. Helst i flera dygn.

Sen behöver jag ett godare kaffe än Eldoradosnålkaffet, som E köpte hem... Det är vad jag behöver.




Inga kommentarer: