fredag 8 februari 2013

Skitfredag!

Om två timmar ungefär är vi på plats. Jag har en klump i magen men försöker att inte gräva ner mig allt för mycket. Men det är så svårt!

Imorgon är det konsert. Jag har tappat rösten, har ont i halsen och är skitsur. Jag lyckas tajma in det så till varenda konsert. Känner att jag inte vill vara med öht imorgon. Vill inte gå på festen heller. Vil inte ha min fina klänning och vill inte träffa massa folk. Det jag vill är att ligga i sängen, se på teve, svulla godis, chips och dricka och mysa med Ella. Jag vill inte ha mer snö och jag vill inte frysa eller råka trampa i en blöt snöhög på golvet i hallen i bara strumplästen. Jag vill bada bubbelbad och dricka Coca cola. Vill inte göra mig fin och gå på pubkväll ikväll och låtsas tycka att det är trevligt. Kommer ju ändå inte kunna prata eftersom jag ska spara rösten till imorgon till konserten som jag ändå inte har någon lust att vara med på...


/ Maria 14 år...

Inga kommentarer: