torsdag 14 februari 2013

Ella och jag ska åka till öppna förskolan idag. Får se om Ville, Max och Alice är där och gör oss sällskap. Hon sover fortfarande, lillskruttan. Hon hade jättesvårt att komma till ro igår kväll och somnade inte riktigt bra förens runt halv tolv. Så, kanske att hon sover till 8. Kanske. Själv vaknade jag som vanligt av Eriks väckarklocka klockan 06.30.

Alla hjärtans dag idag. Idag ska man vara lite extra kär och lite extra kramig. Konstig dag egentligen. Men någon funktion kanske den fyller ändå. Gjorde ett hjärta som statusmeddelande på FB och det gillar ju folk så det får stå kvar.
Eller är det idag man ska reflektera över hur otroligt lycklig man är? I så fall så är den största lyckan i mitt liv....såklart EllaRutan!! Det är helt otroligt hur mycket jag älskar henne. Igår när hon inte kom till ro så la jag henne bredvid mig i sängen och bara luktade, snosade, pussade och höll henne nära. Världens goaste unge, som iofs svarade tillbaka med sparkar och vassa naglar.


Jag vet att mina inlägg hoppar väldigt i handling. Men jag har heller aldrig påstått att jag skulle vara bra på att skriva. Men, för min egen del så är det här med en blogg ett skönt sätt för att få lite ventilation.
Sen är det inte meningen att man ska förstå allt...


Åh vad jag saknar magen ibland... Men ganska skönt att komma i kläderna igen dock. Men det var himla mysigt med en jättemage.



Kaffetåren.

Inga kommentarer: