tisdag 26 februari 2013

En vanligt ovanlig tisdag.

En stor balja kaffe, "Familjen annorlunda " på tv4play och en runtkrypande dotter på golvet. Idag är det äggröra. Inget annat än ägg och kaffe. Så det så!
Familjen annorlunda gör mig inspirerad. Inte så att jag vill ha 10 barn, men många i alla fall. Jag kan på nåt sätt förstå dem. Jag menar, när kommer man till stadiet då man känner att "nä, nu räcker det. Nu vill jag inte ha fler barn" Undrar jag om den tanken någonsin kommer infinna sig hos mig...
I så fall för barnens skull. Men nog inte för min egen...


Idag ska jag göra avfärgningen. Drömde om det och i drömmen blev jag förvånad över hur otroligt snyggt det blev.
Men... nej...




Jag älskar det här vädret som varit nu de senaste dagarna. Sol, blå himmel och dropp från taken. Nu får snön gärna smälta bort helt. Helt helt. Och inte komma tillbaka förens November igen. nu vill jag ha vår. Hela kroppen skriker efter vår och värme.




Inga kommentarer: