fredag 15 februari 2013

Positiva överraskningar! Blev himla glad av att se att det är någon enstaka stackare som lyckats tycka min blogg är lite trevlig att läsa. Jag tackar för fin kommentar och berättar härmed att det inte bara blev en kaka utan 5 godisar också. E kom hem med en påse och jag tyckte det var synd att han ensam skulle behöva äta upp allt det goda... Så jag hjälpte till lite medan vi såg på Bron. Som för övrigt är himla bra och spännande! Men vågen står kvar på - 7 kg och ingen ångest idag.
...men ingen choklad fanns i påsen. Förstår inte hur man kan handla godis UTAN att plocka i choklad?!
Nåja, kanske var bra med tanke på att det troligtvis blivit fler godisar i magen annars.


Idag är det fredag. Vi inväntar att make och pappa ska sluta jobba så att fredagsmyset kan börja. (och då menar jag inte att vi ska svulla godis och massa sånt) utan bara helt enkelt vara vi tre.




 
Rhodos!!!! Vill tillbaka!
 
 
Jag vill ha pengar. Massor av pengar! Behöver kläder....massor av kläder.... Jag älskar kläder. Shit va jag vill shoppa!



Inga kommentarer: