måndag 11 februari 2013

Det här är fjortisvarning ...eller början till 30årskris...

Gjorde detta för ca 4 år sedan i bloggen och tänkte att det kunde vara kul...eller nej föresten, tänkte att jag inte har något att göra så jag fyller i det på nytt och ser om allt är sig likt eller inte...Men som rubriken lyder så får man välja ett av alternativen för vad man anser om detta...


Ditt namn? - Maria
Födelseår? - 1984
Hur Lång är du? - 1.73
Spelar du något instrument? - Piano, tvärflöjt, saxofon och sång
Dina första tankar när du vaknar? - Jaja, jag fick i alla fall sova i 5 timmar i natt...
Vart befinner du dig just nu? - Hemma i mitt hus

Biter du på naglarna? - Nej.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Vad är detta för fråga?! Svarar jag verkligen inte på...
Har du några husdjur? - Nej.
Är du singel? - Nej.
Vem vet mest om dig? - Jag själv.
Vad vill du ha just nu? - En kram.
Ditt mål i livet? - Att min dotter Ella ska få en trygg och fin uppväxt, ha ett jobb jag trivs med och att jag ska må bra.
Rädd för? - Ensamhet och att det ska hända någon jag tycker om något.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? - Alltså..?
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds
Sjunger du? - Ja. Mycket.
Vad har du för skostorlek? 38- 39
Vill du gifta dig? - Jag är gift.
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja.
Din hårfärg? - Inget jag är stolt över. :)
Skor du hade på dig idag? - Jag hade ett par svarta kängor.
Vad sover du i? - Linne och så...
Kläder du har på dig? - Blåjeans, linne och tröja.
Favoritårstid? - Alla har sin charm.

Favoritmat och dryck? - Sushi är gott. Vatten är bäst.
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hej, det är Maria.









Hur svarar du i mobilen? - Beror på om jag ser vem det är eller inte. Men ser jag det så kan det typ bara bli ett "Hääj" eller nåt. Annars samma som ovan...
Sov du ensam inatt? - Nej.
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Då plockade jag och busade med Ella.
Vad var det senaste någon sa till dig? -det är super, så får jag träffa dig ofta Puss bejb! (Anna M)







Druckit idag? - Kaffe och bubbelvatten
Vad är det för väder hos dig nu? - Snö och -6 grader.
Godaste glassmaken? - Jordgubb
Drömmer du mardrömmar? - Ja.
Favoritklädsel? - jeans med låg midja, linne och nån snygg tröja.  Men det beror på tillfälle också, förstås...
Favoritgodis? - Hallon-Lakrits-döskalle
Hur många kuddar sover du med? - 2

Längtar du mest efter just nu? - Just precis nu är jag väldigt nöjd och njuter av mina tända ljus på köksbordet.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Stearin och tulpaner.
Saknar du någon just nu? - Ja.
Snus eller cigaretter? - Pest eller Kolera?
Vill du ha barn? - Jag har en dotter. Och vill absolut ha fler barn.
Längtar du till din nästa födelsedag? - Nej, det kan jag nog inte säga att jag gör :) Den kommer när den kommer...
Är du blyg? - Jag är ganska blyg.
Tycker du att du har fin dialekt? - Nej.
Tycker du om fester? - Ja det är jätteroligt!
Tycker folk du är snygg? - Kanske.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? - Inga planer än. Det är bara måndag...
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18
En bra film? - Gröna milen.
Vem får en kram? - Den som ger mig en kram. Är ingen jättekramig människa. :)
Vem får en puss? - Ella får hur många som helst.
Sprit, cider, vin eller öl? - Vin. Rött.
Hund, råtta eller katt? - Katt.
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa!

............

Inga kommentarer: