söndag 22 augusti 2010

Söndagar är slödagar. Åtminstone denna. Om jag inte tyckte att det var så skönt och ganska så mysigt så
skulle jag nog klättra på väggarna just nu. Erik sitter med hörlurarna på och spelar tvspel och jag
tecknar. Fortfarande. Helgen har gått fort. Ingen överraskning i och för sig, men det måste
alltid påpekas. Annars kanske det aldrig mer blir helg. Vad vet jag.
Lyssnar på Katie Melua. Tänk vad otroligt många duktiga människor det finns. Tänk vad många artister som sjunger sig rakt in i mitt
hjärta utan att ens veta vem jag är. Jättemånga är de...

Aj. Kom just på att jag öppnar i morgon. Men det är much much much bättre än att stänga.
Ska iväg till universitetet och handla träningskortet då. Sen är det visst kör. Hm.


Här sitter jag nu. Vill skriva massor av saker men kan inte. Fingerhäfta? eller helt enkelt bara av av andra anledningar.

... om man skulle ta och göra sig i ordning...

Nä. Bion börjar inte förens 18...



Inga kommentarer: