fredag 20 augusti 2010

och låt mig presentera....

Min nya, fina, coola, lilla, lilla, lilla mobil!

Herregud, vad jag tycker mycket om den. Det blev som sagt ingen Apple i-phone. Jag menar vem vill sälja sin själ till onda människor? Vem vill bli "fast" i Apple-träsket för evigt?
.(..eller så blev det ingen Apple bara för att det var EN hel MÅNADS leveranstid. )

Men jag är grymt nöjd med min minitelefon. Den är söt och fick med ett ombyte i kartongen. Yey. Än så länge har den en vit rygg, men jag fick även med en limegrön rygg att byta med.
Och Spotify kommer gå varm i öronen på mig!!!

Idag är det Winnerbäcktajm. Idag ska jag trampa runt i vattenpölar och lera. Idag ska jag bli berusad av vackra melodier och underbara texter. Jag ska sjunga, skrika och bli helt jävla till mig. Jag ska ha på mig mina Converseskor för jag är nästan helt hundra på att Lasseman har sina på sig. Skitsamma om jag blir lite blöt eller förkyld, det är idag det gäller. Det är idag som mitt hjärta kommer fyllas, sprängas och värka av lycka. Jag vet precis hur jag kommer känna när jag står där. Jag har stått där förr och känt. Its so fucking lovely!

Men först, innan verklighetsflykten så ska jag jobba några timmar. Ber nog Erik om skjuts till jobbet idag, då alla (?) mina regnkläder befinner sig där och inte här. Och har fortfarande inga gummistövlar. Jag är för snål för att köpa gummistövlar. Det finns så mycket annat man kan köpa för de pengarna, så varför köpa fula gummistövlar?! (jooo, jag vet svaret..) Snåla jävel...

Inga kommentarer: