fredag 27 augusti 2010

Jag höll just på att få en hjärtinfarkt. Trodde inte att jag var så nedra fjompig vad gäller spindlar men det här var inge roligt. Såg tre barn stå ihop och en av dem grät Jag frågade vad det var och de andra två killarna sa att hon hade fått en spindel innanför tröjan. ja... säkert, tänkte jag. Skakade lite i nederdelen av tröjan och det kom inte någon spindel. Dessa pojkar är duktiga på att retas så jag tänkte att de nog hade lurat henne. Men när de sa för tredje gången att hon hade en spindel innanför tröjan så lyfte jag precis i halsöppningen... och det var fan den största jävla spindel jag sett. Jag hoppade in med en tjut, men samlade mig snabbt och tog bort den med papper. Stackars barn!!! .. jäkla äckelpäckel! Nu kliar det på hela kroppen på mig... :(

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Läskigt med spindlar!