söndag 22 augusti 2010

Söndag.


"Jag är ingen soldat. Jag tänker inte så..."

Har kommit in i min tecknings-period igen. Har gjort så många bilder att handleden börjar bli öm. Men roligt är det allt.

Imorgon ska jag gå iväg till KauIF och köpa mitt träningskort, sen ska jag fanimej köra hårt fram till jul. Det blir nog mest step-up, som tidigare. Helena ska ju också köpa kort där, har hon sagt. Najs.

Igår var en dålig ,dålig dag. Vad någon än gjorde så gjorde de fel. Det kröp i hela kroppen på mig och jag var verkligen inte speciellt trevlig. Det är sådana tillfällen man skulle springa femtioelva varv i spåret. Vi får se hur den här dagen blir, den började ju lite SÅDÄR...(tack för det!)

Erik och jag ska i alla fall gå på bio i kväll. Han ville det så gärna. Och som den förstående FRU jag är så förstod jag att det skulle göra honom gott. Snälla,snälla jag. Själv får jag ont i knäna, myror i brallan, bacillskräck och akut kissnödighet när jag är på bio. Men jag gör det för hans skull. Älskar honom, liksom.



Inga kommentarer: