torsdag 26 augusti 2010

Först vill jag hälsa en liten pojke välkommen till världen. Underbart!

Har inte sovit speciellt mycket i natt. Har vaknat och kollat på klockan varje timme.
Så nu är jag lite trött. Men som sagt, det hände ju något jätteroligt i natt! Tror det finns de som är tröttare idag.. :)
Hur mycket kan det regna? Är det såhär min höst kommer se ut i år? Hoppas inte.
Jag vill ha blå himmel, kall och frisk luft och massa gula, röda och orangea (?) löv.
Allt ska lugna sig och jag ska kunna ha på mig mina stickade tröjor och inte regnjacka...
Regnjackan är förresten på jobbet. Som vanligt. Paraplyet också.
Jag har snart hela min garderob på jobbet.
Dumt.
För idag regnar det. och jag hade verkligen behövt regnkläder eller paraplyet.

Jewel. Hade nästan glömt bort henne. Hon är också en helt fan
tastisk kvinna som har grym röst.



Inga kommentarer: