måndag 23 augusti 2010

Hey! Vad ska det bli av mej?


Viljan att utvecklas och viljan att kunna så mycket mycket mer.
Tog det stopp här? Jag vill inte stanna, jag vill ha mer. Mycket mer.
Jag har bestämt mig för att läsa upp matten och sedan läsa psykologi på universitetet. Jag har velat det så länge och varför skulle någonting hindra mig från det? Skulle den jävla matten hindra mig från att läsa till det jag helst av allt vill är ju bara helt jäkla idiotiskt. Den här gången ska jag ge mig fan på att klara matten och klara den. Jag ska inte tänka att jag inte kan, för jag jag kan. Jag är ingen idiot. Och detta är verkligen, verkligen någonting som jag drömt om länge. Till våren läser jag upp matten, tametusan!
Jag vill kunna så mycket mer än såhär. Jag vill lära mig hur människan fungerar och hur man blir som man blir. Jag vill lära mig om mig själv. Jag vill utvecklas och inte stanna.

Pappa sa "Kör på!" och jag blev lycklig.


Från det ena till det andra. Mitt H&M-paket har kommit och jag ska hämta ut det vid 17-tiden!!! Helt underbart. Måste säga att den här dagen varit otroligt härlig och jag känner mig massa lycklig! Skönt att gå till kören och skaka rumpan med mina lovely sopranos. Shake,shake,shake!


Inga kommentarer: