lördag 28 augusti 2010

En lördag som idag...

Undrar jag hur det känns att sova längre än till halv sju om morgnarna. Jag hade säkert kunnat gjort det idag om jag inte var så jävla lättväckt. Kommer väl somna efter första glaset vin i kväll.
Ska dra ner på stan vid tio för att hitta nåt snyggt. Jag äger inget snyggt, så det är ett ypperligt tillfälle att införskaffa just något.

Skitskumt ljus ute.
Nu kommer hösten. Det vet jag så väl när jag fryser hela tiden. Inne som ute. Händerna är aldrig varma. Då är det gött att krypa ner i ett varmt bad. Lovely.

Ikväll ja. Så himla kul ska det bli. Var typ flera flera år sedan jag var ute på krogen. Bara dansa dansa! Kommer ihåg när jag var ute tre dagar om veckan i flera veckors tid... Onsdag, fredag, lördag...onsdag, fredag, lördag...onsdag, fredag, lördag... och ibland var det även studenttorsdag.
Ja... de var då det.

Spännande att se hur mitt lilla huvud mår imorgon. MEeeeeen imorgon är en annan dag. Ikväll ska jag inte bry mig ett skvatt om morgondagen.


skål!

Inga kommentarer: