torsdag 12 augusti 2010

En dag i drömmarnas land...


Har fått önskemål om att skriva om den underbaraste dagen i mitt liv. Men det är svårt för jag vet inte var någonstans jag ska börja, eller hur jag ska formulera mig för att verkligen få fram hur otroligt lycklig och vacker jag kände mig. Hela dagen strålade. Erik strålade, tärnan strålade, marskalken strålade. All den uppmärksamhet som var på oss och all den kärlek man kände från alla nära och kära går inte att beskriva i ord.
Det känns tomt just nu i efterhand. Att det gick så fort. Jag tittar på bilderna och minns, försöker sätta mig in i situationerna ännu en gång och bara njuta.



Erik och jag tog en minisemester i Stockholm måndag- onsdag. Fyrstjärnigt hotell. Kanonfint. Vi har ätit god mat, shoppat, promenerat, varit på Allsång på Skansen och njutit av livet som man och hustru.


Jag är gift nu och jag är väldigt lycklig.

2 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Vilka fina bilder på er. Grattis igen!

Mirjam sa...

Är så glad för er skull och hedrad att fått dela dagen med er. Är du lycklig blir jag lycklig.