söndag 15 augusti 2010

Sista lediga dagen.


Kan inte säga annat än att den här semestern bara svischat förbi mig. Här står jag nu med hakan nere vid knäna och tom blick och förundras över att semestern redan är slut. Var någonstans har jag varit under dessa fyra veckor? Poff, borta bara.
Nej, men bröllopet tog ju upp väldigt mycket av min vakna tid. Allt planerande och fixande. Jag har inte ens hunnit vara ute i solen, när det varit sol. Men det gör ingenting. Mitt mål med den här semestern var ju trots allt bröllopet. Det var ju det som jag var inställd på, och det blev ju helt och hållet så som jag ville ha det!
Det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet nu och börja njuta av hösten. Kunna fokusera endast på jobbet och inte ha en massa andra tankar som mals runt i huvudet. Full fokus.

Sen ska det bli skönt att återgå till träning och LCHF igen. Det har blivit mycket sötsaker och onyttigheter de här sista veckorna. Alldeles för mycket.

Idag ska vi åka till IKEA och köpa en matta och en kudde till Erik. Mattan är till oss båda. Kudden är till Erik då jag köpte en sådan igår och Erik blev avundsjuk :)
Sen ska vi till familjen Holm och besöka dem innan det föds en till liten parvel där. Erik och jag har jour nu om dagarna. Någon måste ta hand om de två andra killarna medan mamma och pappa föder.


Nu blir det påtår i lilla kaffekoppen!

Inga kommentarer: