söndag 22 november 2009

Söndag 22/11 2009 December närmar sig med stormsteg...

Igår var Erik och jag och julhandlade. Vi fick en hel del julklappar inhandlade, men det är bara början. Det finns så mycket, men det är så svårt! Vi åt lunch på Ikea och när vi kom hem så kollade vi på film och åt tacopaj. Myslördag.

Idag är det
dags för julstädning. Jag känner att det är helt rätt att sätta igång med storstädningen nu. Rum för rum. Inte en enda vrå ska vara dammig. Det ska lukta rengöringsmedel och såpa i hela lägenheten. Får se om Erik går med på detta spektakel idag :)
Skulle egentligen vilja ta en tur på stan själv för att kolla julklappar till Erik, men jag känner att städning är viktigare idag.

Ikväll ska vi gå på bio och se 2012. Det är med skräckfylld förtjusning jag ger filmen en chans. Gillar inte filmer som gör mig medveten om att livet på jorden är tillfälligt...och väldigt litet. Men...ja. Erik betalar.

Inga kommentarer: