fredag 20 november 2009

Fredag 20/11

Idag är det fredag och jag har aldrig uppskattat fredagar så mycket som nu då jag har börjat jobba. Det är så skönt! Ingenting känns tungt och svårt. Förutom att jag idag ska få vaccinet. Det mal tankar i mitt arma huvud hela tiden ifall jag ska ta spruta eller låta bli. Ta eller låta bli, ta eller låta bli, ta eller låta bli.... Jag har ju redan bestämt mig egentligen för att ta den. Men jag är inge sugen på att få massa biverkningar. Speciellt inte ha feber och må illa. Huvudvärk skippar jag gärna också. Jag ska faktiskt handla julklappar imorgon och då vill jag vara pigg och alert.

Men som sagt, det är ju fredag!
Och igår ringde rektorn och erbjöd mig något. På tisdag ska jag träffa henne och prata och kika runt. Jag håller tummar och tår att det går som jag vill. Hon ville ju, och det känns kanonfint.

Kaffe, sedan härliga ungar :)

Inga kommentarer: