måndag 30 november 2009

30/11 2009 En ledig dag.

Är ledig idag ...eller jag bestämde mig för att vara det idag. Om exakt en vecka börjar jag jobba på riktigt. Jag har inte förstått det riktigt än, men det känns pirrigt i hela kroppen när jag tänker på det av någon anledning. Tänk att jag kommer ha ett heltidsjobb fram till sista Maj 2010. Det är underbart! Imorgon ska jag dit och jobba samt känna in mig i atmosfären. Jobbar från 10.00 till 18.00. Det är Apt-möte på eftermiddagen som jag ska vara med på. Mitt första!!! :)
Sen ska hon som jag ska vikariera för ge mig papper och scheman och andra viktiga saker som jag bör ha koll på. Detta känns underbart kul!

Idag har jag tänkt att jag ska åka ner och köpa de SISTA julklapparna. Japp, ni läste rätt. Jag har varit grymt effektiv denna helgen. Känns skönt att ha det gjort så jag kan koncentrera mig till fullo på jobbet. Sen tänkte jag även hinna med att baka lite julgodis. :)

Ikväll har vi körövning från 18-22. Nu är det snart dags för konsert! Det blir mysigt.
Då kommer pappa och Anki också!!!

Inga kommentarer: