onsdag 18 november 2009

Blöta dagar.

Kom nyss hem från Maxi. Det är alltid lika roligt att handla matvaror. Men att köra bil i mörker och regnrusk är inte min starka sida...men jag låg för all del inte och slöade på vägen som många gör bara för att det är lite mörkt. Nä, jag höll mina 90 km/h. Jajemen.

Ska göra iordning ett bubbelbad åt mig nu och ha egen- fixar-tid. Raka, fila, tvätta, skrubba ...ja ni förstår. Bli ren och mysig. Sen ska jag fixa te och kolhydrater tills dess Erik kommer hem från dirigeringskursen, som jag förövrigt inte pallade med idag. Förlåt. Men jag har kvällskurser hit och dit och idag hade jag t.o.m lite huvudvärk och hosta.
Vet inte om jag kommer äta kolhydraterna. Har gjort en otroligt god och nyttig mûssli med nötter, kärnor och frön. Vi får se. Jag gillar kolhydrater...och ibland måste jag bara ha det. Ibland. Ytterst sällan, men ibland.

Ska vaccinera mig på fredag

Inga kommentarer: