onsdag 11 november 2009

"Känner harm, men inte hat. Lyssnar av princip åt tjat".


Igår lärde jag mig sticka! Jag har nu påbörjat min allra första egenstickade mössa.
Grå skall den bli, varm och fin, ska den bli.
Nu ska jag fylla mitt hem, och andras, med mina fina stickade mästerverk!



Igår kände jag mig lite halvfrisk. Ont i axlarna och frusen. Under kvällens lopp började halsen att göra ont.
Idag har jag ont och är svullen i halsen. Ont utanpå halsen också...på sidan liksom.
Skönt att jag jobbar en kort dag idag. 09.30- 15.00
Det var ju även en JÄVLA (INTE) tur att jag ska få influensavaccinet nästa vecka. Hoppas detta bara är en vanlig förkylning. Eller, jag vet inte vad jag hoppas. Är lite orolig för vaccinet med.
Vi får helt enkelt se hur allt artar sig.

I helgen åker vi till kusten för att gratulera svärfar som fyller 60 år. Det blir mysigt.
Längtar efter pappa också. Men dem får jag träffa snart också!!!

Inga kommentarer: