onsdag 18 november 2009

Onsdag 18/11 snart fredag!!!


Jag är så tacksam över att jag får jobba så mycket nu. Det blir troligtvis tre hela veckor i streck i november. Är inne på min andra vecka nu och förhoppningsvis så blir det nästa med. Det vore så skönt att vara fast på ett och samma ställe. Jag hoppas att det snart är min tur att ha sådan flax att jag får ett långtidsvik, eller varför inte en fast tjänst?! Vore fantastiskt!

Det går mycket bra med stickningen. I helgen hade jag och svärmor intensivkurs på alla möjliga sticksätt. Nu kan jag sticka mycket. Mössan, som numera ska bli en halsduk blir kanonfin för att vara stickad av någon som aldrig hållit i ett par stickor förr.

Denna vecka så vaccineras förskollärare i Kronoparkens område. Det vill säga att jag kommer få gå och ta vaccinet här någon dag. På ett sätt hoppas jag idag, på ett annat hoppas jag på fredag ifall jag blir dålig av sprutan. Men det vore gött att ha det förbi, om man säger så.

Jag längtar så mycket till julen!!!

Inga kommentarer: