torsdag 5 november 2009

Ojojoj. Torsdag 5/11

Jag kan inte säga mycket annat än att livet just idag är otroligt spännande.
Igår samtalade jag med en person som sa att morgon, dvs idag, kommer du få besked.
Min natt har varit fylld av drömmar. Roliga, tråkiga, läskiga och bekväma.
Magen gör uppror och jag försöker att lugna ner mig själv en aning och inte, absolut inte, ta ut någonting i förskott. Men det är svårt. För det vore fanimej jävligt lägligt och otroligt jäkla roligt ifall det blir så som jag önskar!!!

Jag återkommer om detta.
Om det inte blir som jag vill att det ska bli, så blir jag absolut besviken. Men OM det blir som jag vill att det ska bli, så kommer jag bli absolut jätteglad!

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Det låter spännande med vad som ska hända idag :D


Svar: Jaså? Du fyller år den 14 maj. Får väl se om h*n vill titta ut just på BF eller om den vill ligga i min mage någon vecka till :)