måndag 23 november 2009

Måndag 23/11 2009

Den här veckan har mycket bra och roliga händelser. Idag efter jobbet ska Erik och jag gå på bio. (ja, det blev aldrig igår.) Jag åker direkt från jobbet med bussen så jag kommer även hinna med en runda på stan. Imorgon ska jag träffa rektorn samt ett arbetslag som förhoppningsvis jag kommer ingå i de närmsta 5 månaderna. (Håller tummarna för det!) Sen efter det ska vi öva med kören i Domkyrkan inför julkonserten. Mys. På onsdag är det jobb också och jag har sovmorgon. Börjar 09.30. Skönt. På torsdag fyller min kära svägerska år så då blir det kalas. Sen på fredag har vi julmys med stämman och julklappsbyte.

Och till råga på allt så får man lön till veckan också!

Sen sa Erik något som fick mig att tappa andan igår. Men det lät bra.

Inga kommentarer: