måndag 30 november 2009

Klockan 14:05




Sista dagen i November månad. Jag hoppas och önskar att det imorgon när jag vaknar är minusgrader och eventuellt lite snö på marken. Att det har regnat i November är på ett sätt helt ok, eftersom November har som rykte att vara en slaskig och grå höstmånad. MEN, om detta väder även kommer infinna sig hela December blir jag otroligt besviken på vädergudarna.
Jag vill ju att det ska kännas även i luften att julen snart är här.

Vi har det väldigt julmysigt här hemma. Eftersom att både Erik och jag är så tomtetokiga, så har tomtarna redan åkt fram. Så här har vi jul, en hel månad innan jul. Det är mysigt.

De ringde från jobbet. (MITT JOBB!!!) Jag börjar halv åtta imorgon istället och så jobbar jag till 18.00 Så det blir lite längre dag, men jag tycker att det är skönt, så jag kommer in ordentligt i gruppen.

Inga kommentarer: