söndag 12 september 2010

Slösöndag

Härligt slö dag idag. På förmiddagen uträttade vi lite ärenden samt käkade lunch på IKEA. Sen kom vi hem och jag slängde mig i sängen och kollade på teve. Erik gick ner till sin gamla korridor till folk som han inte längre känner och frågade om de ville ha våran soffa. Klippansoffan alltså. Det vill dom, så Erik och en kille till kom och bar den till korridoren. Nu har vi lite mer plats i lilla rummet. Det ska fyllas ut med mannens elpiano. Yey...
Jag låg i sängen i drygt 2 timmar och kollade på Idol. Sen gick jag vidare till badrummet och lade mig i ett bad. Och nu sitter jag i vardagsrummet och ser på "Ett päron till farsa firar jul". Ja, det ska börjas i tid. Snart är julen här och lite stämning är aldrig fel.
Fast ja, höst får det väl allt vara ett tag till :)

Jobb imorgon, träning och kör.

Inga kommentarer: