lördag 25 september 2010

En helg i Vara, en helg med familjen.

Herregud, sov verkligen gott inatt. Vaknade 07.30 och ja, det är att sova länge för att vara mig. Utvilad.
Satt länge i köket och myste alla fyra tills Erik och jag kom på att en tur in till Lidköping skulle sitta fint. Så vi drog iväg och jag slösade pengar där. Eller slösade var väl att ta i.. men fort gick det och mycket fint fanns det. Erik gick till nån butik med sladdar och tjafs och mådde gott av det. Sen satte vi oss på ett cafe och drack kaffe. Nej, jag drack kaffe och han cola. Han borde lära sig att dricka kaffe...Det är ju mysigt att dricka kaffe tillsammans.
Johanna och Tommy kom hit nu på eftermiddagen och jag höll i knubbisen Hugo. Mosters goding.
Nu sitter vi här. Fyra människor och en liten hund som tar upp den största delen av soffan...
Kul. Vi trängs.
Varmt.


Imorgon är det sjuttioårs kalas.

Inga kommentarer: