lördag 18 september 2010

Sitter uppe i soffan och känner mig lyxig. Manvännen är nere i köket och lagar till god middag och jag får sitta här och bara ta det lugnt. Har badat, rakat benen och smörjt in mig med massa god lotion. Spelat lite piano och sitter nu här med datorn i knät och njuter av kvällen.
Har tänkt hålla mig vaken lite längre idag. Det kommer nog gå rätt så bra. Det märks. Viljan finns i alla fall...

Var på Ikea idag. Erik var i elektronikaffärer. Jag tog vagnen och plockade i en hel del saker under min vandring. Sen käkade vi lunchen där och jag visade vagnen med alla saker. Han såg rätt snopen ut att jag hunnit få i så mycket på så kort tid. Men jag kan. Det vet han nu. Bara bra saker också. Helt fantastiskt.

Börjar få ont i halsen. Det gör inget, det finns värre saker.

Inga kommentarer: