måndag 20 september 2010

Det är verkligen höst.

Tittar ut genom fönstret. Det är mörkt och grått. Förvånar mig inte det minsta ifall det duggar lite också. Det lär jag snart bli varse, då jag går iväg till jobbet.


Det var ju synd att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen. Skäms.

Idag ska jag träna, förhoppningsvis Helena också!!! Halsontet har gått över, men kör på halvfart ifall att det bara ligger och lurar nånstans och vips dyker upp igen.

Igår hos Helena kollade jag på gamla kort. Oh my... Jättelängesen. Många många år..
...och vilka kläder...:O

Väntar på att Eriks väckarklocka ska börja låta så jag kan gå in och pussa på honom. Han gör mig verkligen lycklig. Speciellt när han tänder taklampan mitt i natten för att rätta till underlakanet när jag sover som godast. Det är lite han i ett nötskal. Men det är också det som är charmigt med honom. :)


Inga kommentarer: