torsdag 9 september 2010

Dagarna har rullat på liksom. Och det känns lite skrämmande att det redan är fredag i morgon. Jag tycker o helgerna, absolut, men när det går såhär fort så blir jag rädd att hela livet bara ska svischa förbi mig och att jag står där med lång näsa när jag är 70 år och undrar vad jag egentligen gjorde under hela denna "lång-korta" tid...
Men som sagt, helgen är fin och skön, så jag välkomnar den alltid med öppna armar, absolut.

Tränade aerboics igår. Helt ok pass. Kände mig lite vilsen då och då när det blev mycket för mitt arma huvud att minnas, men jag kom in i det rätt fort. Man blir ju inte dösvettig direkt och inte flåsar man speciellt mycket heller, men antar att det kommer när man varit med några gånger och känner sig säker i rörelsemönstret. Då kan man ju ta i lite mer.

Vi har sprungit runt med febertermometern på jobbet nu hela veckan. Hit och dit. Barnen är så förkylda så det vore jädrigt coolt ifall man slapp undan att bli förkyld själv.
Hostar rakt ut och nyser så det sprutar snor över hela frukostbordet . Det är mysigt det. Jättemysigt...

Jobbar till halv fem idag och sen hem och greja lite och sen iväg till träningen. Det blir styrka idag. Kan behövas.



Hm... Undrar om de nånsin uppdarerar sin hemsida på H&M med nya kläder. Inte speciellt ofta i alla fall. Tråkigt det tycker jag, för det vore kul att beställa något som man inte har hemma... ...
Måste köpa mig ett par (eller flera) höstiga stövlar.

Nåväl...
Jag lever.

Inga kommentarer: