tisdag 28 september 2010

Nämen, ett H&M-paket till Maria :D

Är det inte helt fantanastiskt! När jag kommer hem efter en slitsam, snorig och lång dag så ligger det bara där och lyser upp hela hallen. Brevet från H&M. Cyklade ner till pressbyrån o hämtade ut paketet. Mina stövlar därifrån var jättefina och sköna. Lite tjockare sula än mina Converse och det behövs nu, känner jag när jag vandrar till jobbet på morgonen. Herregud, i morse var det bara 3 grader ute. Jättefint väder och allt som jag önskar mig en riktig höstdag! Och imorgon har jag fina boots på mig också :D Yey.

Shoppar rätt mycket nu. Kanske borde coola ner det där lite grann...

Min ena halsmandel är svullen och jag känner att förkyldningen frodas. Inte så värst konstigt o jag blir fökyld nu. Barnen på jobbet hostar och harklar sig mest hela tiden och helst när jag är i närheten av dem. Snälla barn som vill dela med sig. Jag har lärt dem att man inte ska vara snål, så de gör ju bara det som de blivit lärda...och jag får väl tacka och ta emot. *atjo*

Satte igång en tvättmaskin när jag kom hem och ska nu ta tag i det tråkigaste jävligaste jag vet. plocka UR diskmaskinen. Det finns verkligen ingenting som jag tycker är tråkigare än att plocka UR diskmaskinen. Inte ens städa toaletten bakfull är tråkigare/jobbigare än att plocka UR diskmaskinen. Så jag drar mig lite för det...
Byter nog lakan i sängen istället...

På lördag ska jag och mina alldeles FÖR underbara tjejer gå ut på krogen och skaka rumpa!!! Det ska bli så roligt!!!!! Längtar verkligen!och är det så att jag ligger sjuk, så är det inga hinder. Man känner inte av symptomen när man väl fått i sig vinet :D

Inga kommentarer: