tisdag 7 september 2010

"Älskling, är jag en bitch?"
"Näe, du är ingen bitch, men du kan vara bitchig då och då..."

Tack.. skönt att veta att man inte är det på heltid åtminstone.
Det är roligt att minnas olika citat som sagts...

Som hemma hos Mirjam när jag sa till Anna att

"Åh, Erik är rädd om mig"
och hon svarar mellan vinklunkarna att:
"Nä det behöver han inte vara"

Nåja...tränade igår och det gick väl helt ok. Svettades som vanlig floder under detta passet. Imorgon ska jag nog gå på aerobic. Idag hinner jag inte träna för det är en djävulsdag. Jag jobbar fram till kl. 18 och sen direkt efter det måste jag hasta i väg mot kören.

Igår hade mitt hjärta köpt blåbärspaj. Dumma, älskade han! Blåbärspaj som är så gott... Han gör ofta sådana överraskningar i form av godis och sånt... Nån gång vore det kul med rosor.. Fast det förstås, då är de ju bara till mig :P
Nä... jag behöver ju faktiskt inte äta allt han tar hem. Och det gör jag faktiskt inte heller å andra sidan...Inte han heller. Det ligger i det djävla skafferiet och bara ropar "ÄÄÄÄÄT UPP MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG"
Fan.


Herregud... att jag orkar tänka så mycket på morgonen...
Kaffe nu och sen projektet "hitta käder att ha på sig"

Inga kommentarer: