fredag 3 september 2010

Fredagar är allt himmelska!




Det är fotboll på teven. Klart att han ska få se på den. Mig gör det ingenting. Jag äter choklad och lyssnar på musik. Ser honom mellan böckerna i rumsavgränsaren och kan inte göra mycket annat än att känna mig väldigt lycklig över att ha honom här. Att han vill se på fotboll en fredagskväll är en liten skitbagatell.

Kom nyss upp ur ett varmt och härligt bad.
Efter jobbet förut bestämde jag mig för att dra till stan. Jag anser att jag bör gå igenom affärerna åtminstone två gånger/vecka för att inte missa något...Det är min livsfilosofi, helt enkelt.
(Eller egentligen inte, men det lät kul när jag tänkte det...)
Hur som helst så tänkte jag ta bussen. Trots att jag inte tycker om det. Men tänkte så i alla fall. Man kan ju skicka sms och beställa biljetten så det tänkte jag göra... ända tills jag kom på att mobilaset inte kunde sända smsen... (det är löst nu) Nähä..och inga mynt hade jag heller, och växla en 20lapp kändes alldeles för omständigt just då, så jag bestämde mig för att gå. Jag älskar mina converse. Men jävlar vad jag fick ont i fötterna.
Hittade i alla fall en hel del bra grejer. En grå mysdress på BikBok, (jag vet...fjortis), två toppar på H&M, trosor, parfym, ögonfransfärg, örhängen, och hårsnoddar. Är nöjd ett tag framöver nu. Typ tills imorgon... :P

Inga kommentarer: