torsdag 30 september 2010

Kl 06.05 uppstigen och förjävligt trött...

Herregud, låt mig få sova. Orkar inte jobba idag och har verkligen ingen lust att gå ut i det kalla vädret.


Kom på en grej...

Det där med att jag alltid lyckas "slarva bort" min cykelnyckel är faktiskt inte helt sant. Jag slavar aldrig bort den på riktigt. Jag bara glömmer av att och vart jag lagt den någonstans. Igår försvann den på jobbet men det var inte för att jag hade varit slarvig och lagt den på nåt "bra" ställe, nej utan för att den helt enkelt ramlat ur min ficka. Så så är det med det.
Men det är himla frustrerande när det väl händer...någon gång varje dag... :P

Sen så har jag även tänkt på mitt hår. En förändring måste ske och det är snarast då min naturliga färg på håret är mkt mörkare än jag från början anat. Måste boka tid hos frissan.


Dags att fundera på klädvalet för dagen...

Inga kommentarer: