fredag 17 september 2010

Mitt på dagen.

Jo. Det är konstigt hur en känsla bara kan försvinna, förtvina och rinna av. Dö, helt enkelt.
Blicken blev liksom tom och det som förut liknat ett par glittrande ögon blev direkt dimmiga och stirrar rakt ut i intet. Det gröna i dem är inte längre lika grönt och det vita blev lite rödare...
Har ont i huvudet.
Blottar verkligen mig själv här i bloggen. Säkert både bra och dåligt. Ni får verkligen gotta er i mina känslostormar. Hoppas det känns bra. Men ni vet ju aldrig riktigt vad det handlar om, så fullt ut blottar jag mig inte. Står kvar i trosor och bh, trots allt.
Troligtvis och förhoppningsvis blir det väldigt förvirrande för er ibland.
Det bjuder jag på.

Dricker en stor kopp kaffe och smaskar i mig en bit mörk choklad.
Green Day fyller högtalarna idag.


H&M-paketet kom igår. Fina kläder, men det kändes onödigt på nåt sätt. Och gör fortfarande.

Inga kommentarer: