söndag 26 april 2009

Söndag 26/4 kl. 07:48

Jag hatar att bråka. Jag hatar att det alltid är jag som börjar bråka och jag hatar att bråka med honom. Jag vill inte bråka med honom, jag vill vara sams hela livet. Det gör ont i hela kroppen när jag säger dumma saker och höjer rösten. Vad hände med det där jag lovade mig själv för bara några dagar sedan, att inte ta så hårt på saker och ting? Troligtvis bortglömt. Nu längtar jag bara tills han vaknar så att jag kan gå in och kyssa honom och säga hur otroligt mycketag älskar honom. För det gör jag.
Jag trivs i vår lilla lägenhet, när vi ser på film, när vi går ut och går, lagar mat, åker bil, shoppar, bara sitter tysta och jag älskar att höra honom spela piano.


Det var en fin dag igår då vi var på Eltons 3 års kalas. Vi var ute i skogen precis bakom deras hus och grillade korv, sen gick vi till deras altan och fikade kaffe och tårta. Jag hade Edvin i famnen nästan hela tiden och låtsades på nåt sätt att det var min egen bebis. Man får låtsats. HUr ska jag annars veta hur man håller en bebis om jag inte får öva? Sen höll jag i lilla Mia också som är 5 månader. Lilla och lilla... hon är jättesöt och väldigt fast i kroppen om jag säger så :) Jättesöt!!


Id ska Erik och jag ut i skogen igen. Sen ska jag städa och göra fint innan mina kära tjejer från kören kommer hit och övar gyckel över ett glas vin. :)

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Jag sökte på google om templates till blogspot. och då hittade jag blogger buster där man kunde välja olika. kolla om du hittar där.