tisdag 14 april 2009

Humör Tillfreds och glad
Gjort Sovit
Planer låna böcker och skriva examensarbete
Ser på nu datorn
Lyssnar på nyheter
Läser ingenting förutom det jag skriver
Dricker KAFFE!
Äter fruktsallad
Kläder gråa mysbyxor och en grå t-shirt
Bästa att jag känner mig lugn med tillvaron just idag
Sämsta att framtiden är så oviss.

Vaknade av Eriks härliga väckarklocka kvart i sju nu på morgonen. Har kokat mig två ägg och gjort mig en fruktsallad bestående av banan, apelsin och blåbär. Det är så mina frukostar ser ut numera. Jag blir så mycket härligare mätt på detta än på att käka en degig smörgås som gör magen degig också. Känns gött.

Helgen var jättemysig hos pappa och Anki. Vi var ute på lördagen och grejade i trädgården mellan måltiderna. (rätt effektivt då man hann bli hungrig.) Pappas grannar har hästar så dessa stod jag vid typ hela tiden och klappade. Dixie (pappas o ankis hund) ville också vara med.
I söndags åkte vi till Borås djurpark :) Jättemysigt! Jag vill ha en egen apa.

Idag ska jag skriva mitt arbete så gott som färdigt, tänkte jag. Hoppas att det går .
Nu ska jag pussa min fästman hejdå.

Inga kommentarer: