onsdag 8 april 2009

Onsdag 8/4 kl. 09:46

då jag alltid vaknar så tidigt om mornarna känns förmiddagarna alltid så väldigt långa och sega. Det känns som det aldrig blir lunchtid. Jag har redan hunnit med att skriva lite på uppsatsen samt gå en promenad (ingen lång dock för det blåste väldigt kallt och duggade), men ändå! Nu sitter jag här med hjärnsläpp och kurr i magen. Men jag får inte äta nu, för jag har ätit det jag ska; scrambled eggs och en liten fruktsallad. För övrigt måste jag säga att det går väldigt bra att äta enligt GI, jag äter inga kolhydrater förutom grönsaker och frukt. Sen vet jag att jag inte kan hålla på så hela livet, men sakta men säkert kommer jag äta lite kolhydrater iallafall. Jag ska bara göra såhär i några veckor till.

Annars kommer denna dagen bestå av trevligheter!
Jag ska:
  • Göra soppa och frysa in (troligtvis morotssoppa med selleri)
  • Skriva (eller försöka)
  • åka till plantagen och inhandla blommor
  • bowla med vänner ikväll
Sen imorgon ska jag ha en tjejkväll med vännen, Josephine. Och vi ska äta gott, dricka gott och gå ut!

Inga kommentarer: