lördag 4 april 2009

Lördag 4/4 kl. 08:03 Uppdateringar.

Igår var jag på förskolan och tog hand om alla vilda 1-3 åringar. De måste vara något i maten de får för de är vilda från morgon till kväll. Jag och alla andra fröknar såg ut att gå i en dimma under eftermiddagen. När jag kom hem var jag trött, frusen och hade väldigt lågt blodsocker! Detta pga att jag knappt ätit något under dagen då det serverades pizza och jag inte får/ska äta kolhydrater. Så, denna sura, äckliga, bittra kärring fick min underbara fästman möta då även han, kom hem trött och sliten efter en hel veckas jobb. Men han är bara glad. Alltid. (Jag förstår ärligt talat inte hur de gör...)

Sen var det rep inför konserten som är idag och imorgon. Det blir rätt maffigt med hela orkestern också. Det blir nog kul, ändå.

Snart ska jag faktiskt ta bilen och åka och handla. Vi har inget som jag kan äta här hemma, samt att jag ska handla ingredienser till jättegoda muffins som jag ska göra och ta med till genrepet idag! Kören kommer älska mej...

Inga kommentarer: