onsdag 1 april 2009

kl. 19:43

Vilken dag!
Det känns att nästan hela dagen har gått åt till att skriva. Trots huvudvärk.
Nu är jag i alla fall inne på min elfte sida på arbetet och det känns kanonbra än så länge. Har verkligen tagit mig i kragen dessa dagar. Tanken är att jag ska bli så gott som klar så fort som möjligt så att jag kan vikariera så mycket som det bara går nu i vår så att jag har lite pengar att lägga undan ifall sommaren krisar sig.
Dieten går jättebra. Inga kolhydrater förutom grönsaker och frukt. Lagade middag till Erik och mig nyss och det blev köttfärsbiffar med pommes till Erik och köttfärsbiff med wokade färska grönsaker till mig. Jag blev jättemätt. Skönt mätt liksom.

Nu sitter jag vid vårat fina köksbord och surfar lite, ute i hallen sitter min fästman och leker med sin dator. Han har plockat isär hela apparaten och sitter och skruvar och fixar. Han har nämligen köpt ett nytt moderkort till datorn så att den ska fungera igen. Han är duktig. Jag själv skulle aldrig veta var alla grejer skulle sitta...


Har ont i huvudet och känner mig trött.

Just det ja, Josephine kom på besök vid tretiden och vi satt och pratade av oss. Så trevligt. Synd bara att hon sla flytta ifrån mig...

Inga kommentarer: