fredag 17 april 2009

kl. 14:50

Gick en promenad på en timme förut och jäklar så trött jag blev. Tror det är en blandning av lite allergi, blåsan i munnen och att jag är fruktansvärt trött i huvudet efter allt skrivande.
Nu har jag bakat en rulltårta för första gången i livet. (jag som inte ens tycker det är speciellt gott) Men, den ser fin ut. Det är jordgubbssylt i, (nyttig sådan, utan socker. Jättesur, faktiskt.)
Nu inväntar jag vännen min, tänkte att vi skulle passa på att sitta på balkongen och fika :D så jäkla mysigt alltså!

Blekte håret lite förut. Nu är det sådär rött och fint igen... men jag ska inte ta i så som jag gjorde förrförra året. Men om jag tar det lilla lugna så tror jag inte att håret kommer bli så himla slitet. Sen behöver jag inte bli helblond heller... utan lite lagom.

Inga kommentarer: