måndag 6 april 2009

måndag 6/4 kl. 10:14 Hey mr Dj

Nu är äntligen Carmina Burana-stressen ur världen och jag kan återgå till mitt skrivande på examensarbetet. Fast åandrasidan, imorgon börjar vi öva inför vårkonserten som vi ska ha 16:e maj. Men det kan bli kul.
Jag gillar listor, dom får mig att känna mig lugn och får mig att känna att jag har en viss kontroll åtminstone. Därför skriver jag en nu.
Idag händer följande:
  • Skriva på examensarbetet, min plan är att ha 15 skrivna sidor idag. (är på sid 13 nu)
  • Laga kålpudding
  • handla frukt
  • gå en rask promenad
  • fortsätta med att inte äta kolhydrater, vilket har gått jättebra fram till helgen då vi bjöds på pizza och massa skit!
  • göra 50 situps och rygglyft
  • städa
  • (kanske hälsa på eriks syster ikväll.)
Nu har jag läget under kontroll. Nu ska jag fortsätta skriva och dricka kaffe.

Inga kommentarer: