onsdag 17 april 2013

Ser ut att bli en fin dag. Igår var det ju dimmigt större delen av dagen fram till eftermiddagen då det blev riktigt fint och varmt. Ella och jag var ute i trädgården så hon fick bekanta sig med den :) Supermysigt!  Man går ju inte omkring och känner sig lycklig hela dagarna, utan lyckokänslor kommer ju som i vågor då och då. I alla fall hos mig. Om de hela tiden fanns där så skulle ju lyckan inte vara någon speciell känsla utan bara en alldaglig en. Men hur som helst. Dessa lyckorus kommer då och då till mig under en dag . Ibland några gånger per dag, ibland kanske bara någon gång per dag. Idag, nu på morgonen kom det en stor en som inte riktigt släppt taget än. Jag donade med disken och Ella kröp runt och lekte, tjoade och busade. Lyckan infann sig och jag tänkte att herregud va underbart liv jag har! Ett fint hus, världens underbaraste flickbebis och en fin make. Jag mår väldigt bra och när solen till på köpet är framme så är det eufori!

Trots att jag inte åkte iväg och tränade igår pga att jag kände mig lite krasslig i halsen och på så sätt missade det roligaste passet, trots att Ella vaknade klockan 0330 och inte kunde somna om förens hon fick välling och vi la oss i soffan och knödde  (jag vet inte ens om ordet finns...) båda två så är jag så förjäkla glad idag. Fantastiskt.

Inga kommentarer: