onsdag 24 april 2013

En kopp, en kopp, en kopp, en kopp, en kopp...Ah!

Uttrycket "morgonstund har guld i mund" är just idag ett sannerligen passande uttryck. Ella vaknade endast två gången i natt. Men 5.30 hade hon sovit färdigt och vi gick ner och myste i soffan med välling och kaffe. Runt halv sju gick vi upp och hälsade fadern i huset God morgon och Hej och sen ville Ella bada. Hon badade, vi gjorde oss i ordning och sen var det tid för morgonslummer för henne. Så NU...sover hon ute på altanen, altandörren är en aning öppen och jag får in både fågelsång, vårdoft och frisk morgonluft, jag har plockat ordning i kök, vardagsrum, hall och badrum här nere och kokat mig en ny kopp kaffe. Solen strilar in genom fönstret och jag kan inte låta bli att känna mig på ganska gott humör.
Afrodansen igår var som alltid en rolig upplevelse. Kände mig pigg och glad efteråt.
Ikväll är det dubbelpass igen! Jympa och sedan Fuego. Och så ska jag försöka hinna med att köra styrka av rygg och mage lite extra här hemma.
Igår körde jag biceps och triceps...

Ifall någon är intresserad... *alla antecknar* ;)





 
 
 
 
 
 
och jag kanske är en aning sen. Men jag älskar den här låten...

Inga kommentarer: