torsdag 18 april 2013

Fenomena, du predikar lika brinnande om glädje som om sorg.

Gårdagen bjöd på lekparkslek med Mirjam och Arvid. Ella satt stilla i sandlådan och undrade varför hon satt där. Gunga var roligt, men roligast var nog Mirjams katt som strök runtom oss. Spännande!
Sen åkte jag iväg och tränade jympa och hade redan innan bestämt mig att ta i 110procent, och det gjorde jag. Sen när jag gick ur salen mötte jag Lisa som frågade om jag inte skulle va med på fuegon också. (Dans där man rullar höfter och skakar tuttar, typ. Skitjobbigt!) och jag kunde inte säga nej så jag hängde på. För att vara första gången jag körde det passet så tyckte Lisa att jag var bättre än många andra som dansat tidigare. :) Kul!  Så, två timmar blev det igår med träning!

Ikväll blir det styrka på hemmaplan. Hantlar och kroppsvikt! :) Men innan dess kommer Marie och Alice på lekdejt!


Inga kommentarer: