tisdag 16 april 2013


Igår gjorde jag mig fin bara för att gå hemma och strosa. Idag tänker jag inte anstränga mig alls för ikväll är det träning. (Yay, bra anledning...)
Gjorde mig så fin så att till och med Erik noterade min finhet. Han tyckte att tajtsen jag hade var fina... ... tack, älskling...
resten då?
 
Nåväl. Idag är det träningskläder som gäller. All day long.
 
 
Ella vaknade 00.30 i natt och var vaken till 02nånting. Till slut la vi oss, Ella och jag, i gästrummet och sov så vi inte skulle väcka herrn i huset. Fin gest av mig, om någon frågar...
Nåväl, vi ´"sov" till klockan var 0645. (varför kan hon inte sova tills dess när hon har en stor skön säng och ingen stor, plufsig snarkande mamma bredvid sig?)
...
 
men jag är trött.
Hoppas afrodansen piggar upp mig.
Fast ändå inte för då kommer jag inte somna när jag kommer hem och har duschat.
Äh! :D
 
I maj åker vi till ULLAREEEEED jag och älsklingpälsklingen.
Shoppa! Shoppa! Shoppa!!!
 
 


Inga kommentarer: