onsdag 10 april 2013

:( Extremt dåligt samvete för att jag suckade ljudligt inför Ella när jag inte fick henne att somna. Nu känner jag mig som den sämsta mamman i världen...Jag är bara trött idag och skulle verkligen också behöva sova. Men jag får inte sucka! Jag får inte låta min trötthet gå ut över henne. Jag har ju lovat mig själv...och nu svek jag både mig och henne. Jag försöker verkligen vara med henne så mycket det bara går om dagarna. Leka, prata och busa. Jag tror att jag gör det bra. Jag hoppas jag är bra... Jag vill så gärna vara bra. Tänk om hon inte tycker att jag är bra? Men, sköta disken måste man väl få hinna göra utan att för den sakens skull vara dålig förälder?... Jag vill ju ge henne det bästa, jag vill ge henne allt bra och fint som går...
Nånsin.

Idag var verkligen ingen bra dag. För mycket i huvudet och alldeles för mycket dåligt samvete...
Kanske att det blir skönt att åka och träna och tänka på annat ett tag. kanske inte. Just nu vet jag inte. Jag är bara ledsen. På riktigt. inte gråtledsen men på gränsen.

Inga kommentarer: