söndag 14 april 2013

Sen kväll, för min del. Ella är inne i nån period där sova är det värsta man kan göra om kvällarna. 1 1/2 timme tog det att natta henne idag. 1 1/2!!! E var och spelade innebandy och Ella ställde sig och kastade nappen om vartannat. Tog ner henne en stund för att jag tänkte att hon kanske inte var riktigt trött. Vi satt i soffan en stund och så tjongade hon till mig med fjärrkontrollen över munnen, (inte med flit såklart). Men då var mamman trött och kände sig otroligt hjälplös så hon började gråta. Pinsamt.
Nåväl.. hon somnade tillslut i min famn och nu tänker jag lägga mig och sova. Tänker inte önska mig en hel nattssömn, inte heller sovmorgon fram till klockan 07 för det slår aldrig in och blir bara värre då.
Den där djävla John Blund borde se över sitt grus för det är fanimej inte långverkande...

Inga kommentarer: